DIENSTEN

ONZE DIENSTEN

 
 
Personal Training
Small Group Training
Diëtist
Bootcamp
Boxing Physics
 
 

PERSONAL TRAINING


Hoe krijg ik sport ingepland in mijn druk werk-sociaal-gezinsleven?

Hoe train ik op een verantwoorde en wetenschappelijk onderbouwde wijze?

Hoe behaal ik mijn doel op een leuke, efficiënte manier en blijf ik het volhouden?

FASE 1: VOORBEREIDING

Tijdens deze fase trainen we stabiliteit, mobiliteit, coördinatie en wordt er extra aandacht besteed aan jouw lichaamshouding.

Hoe sterker de basis, hoe beter de vooruitgang!

We bekijken ook samen hoe je sport kan integreren in jouw agenda en bespreken alles omtrent jouw doelstellingen.

FASE 2: STIMULATIE

Na de eerste 4 weken is jouw lichaam klaar om een versnelling hoger te schakelen.

Functionele kracht, uithoudingsvermogen en explosiviteit staan centraal.

De intensiteit van de training ligt hoger en je lichaam en geest wordt stelselmatig meer uitgedaagd.

FASE 3: DUURZAAMHEID

De trainingen en coaching worden nog intensiever.

De trainingen richten zich meer tot circuitvorm, zodat jouw vitaliteit nog een extra boost krijgt!

We bekijken samen het afgelopen traject en de visie op de toekomst.




SMALL GROUP TRAINING


Wens je graag met je partner,collega, vrienden, ... te komen?

In een small group training (max. 4 personen kun je op een toegankelijke manier functioneel trainen.

Het is door de kleine groep zeker nog mogelijk individueel feedback te ontvangen en te werken aan persoonlijke doelstellingen

terwijl de groepsdynamiek voor een extra stimulans zorgt.




GROEPSLESSEN

 

 

BOOTCAMP MET HANNA

DINSDAG  20U-21U

 

Bewegen in de buitenlucht en gebruik maken van alles wat de natuur te bieden heeft. Na deze les zie je bankjes, trappen, boomstronken en grasvelden nooit meer als voorheen. Op een leuke en avontuurlijke manier werk je aan een goede basisconditie, coördinatie en kracht.

 

 

BOXING PHYSICS MET DENNIS

WOENSDAG 18u30-19u30

 

Boxing Physics is een groepsles gebaseerd op het engels/thai boksen. Alle aspecten van deze sport komen terug en worden toegepast in een les van 60 min. Dit houdt in, touwtje springen, uithoudingsoefeningen en krachtoefeningen, stoot en traptechnieken enz.

Het sparren (op aanvraag) wordt niet gedaan en alle agressie is uit de boze.

 

 

 

 

 

 

 

VOEDING

 

Als je je voedingspartoon wil veranderen, is het belangrijk om te weten wat je nu

precies eet en wat je huidige voedingsgewoonten zijn.

Dit doen we tijdens onze eerste kennismaking.


Dit eerste contact duurt meestal een uur.


Je bepaalt volledig zelf of je opvolging nodig hebt, want een stok achter de deur kan wonderen doen.

Deze opvolgingen duren meestal een half uur.

 

 

CONTACTGEGEVENS


De Robianostraat 74


2150 Borsbeek


 


Hanna:  04 97 53 58 41

Christoph: 04 96 74 89 14

Copyright @ Functional Training 2150

Alle rechten voorbehouden.